Wydaje się że używasz starej wersji przeglądarki! Rekomendowane przeglądarki (lub w wersji wyższej): Internet Explorer 9 v.9 Mozila Firefox 8 v.8 Google Chrome 15 v.15
Informacje o cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce cookies"

Główny specjalista ds. zamówień publicznych

2022-11-08

Instytut Ekonomiki i Gospodarki Żywnościowej – Państwowy Instytut Badawczy

ul. Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa

Poszukuje Kandydata na stanowisko:

Główny specjalista ds. zamówień publicznych

 

Kandydaci przystępujący do rekrutacji powinni posiadać:

  • wykształcenie wyższe,
  • mile widziane wykształcenie prawnicze, administracyjne, ekonomiczne lub studia podyplomowe z obszaru zamówień publicznych,
  • znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, aktów wykonawczych do niej oraz kodeksu cywilnego, a także przepisów unijnych w zakresie zamówień publicznych,
  • minimum 8 letnie doświadczenie zawodowe związane z udzielaniem zamówień publicznych po stronie zamawiającego i kompleksowej obsłudze procesu zamówień publicznych zgodnie z ustawą PZP,
  • doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, znajomość procedur i wytycznych związanych z prowadzeniem postępowań i udzielaniem zamówień współfinansowanych,
  • biegła znajomość obsługi komputera (MS Office - Word, Excel, Outlook),

Oczekujemy również:

  • komunikatywności i umiejętność pracy w zespole,
  • dokładności, rzetelność, skrupulatność, sumienność
  • bardzo dobrej organizacji pracy własnej i dbałości o wysoką jakość wykonywanej pracy,
  • odpowiedzialności i punktualności,
  • umiejętności pracy pod presją czasu,
  • wysokiej kultury osobistej,
  • stosowania zasad etyki zawodowej

Zakres obowiązków:

  • Kompleksowa obsługa postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym w szczególności:
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej wnioskującymi o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
  • opiniowanie wniosków dotyczących postępowań o udzielenie zamówień publicznych pod względem zgodności z procedurą udzielenia zamówień publicznych
  • przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym postępowań współfinansowanych ze środków zewnętrznych (np. UE),
  • sporządzanie dokumentacji postępowań i ich archiwizacja,
  • udział w pracach komisji przetargowych,
  • koordynacja postępowań w wyniku wniesionych środków ochrony prawnej,
  • przygotowywanie projektów pism i wystąpień do Urzędu Zamówień Publicznych,
  • opracowywanie projektów umów oraz wewnętrznych procedur w zakresie udzielenia zamówień publicznych,
  • sporządzanie sprawozdań rocznych,
  • prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych na podstawie wewnętrznych procedur, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę na stanowisku dającym możliwość wykorzystania i rozwijania posiadanych umiejętności,
  • Stabilne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego wyksztalcenia i doświadczenia plus dodatki zgodnie z regulaminem wynagrodzeń Instytutu,
  • Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • Możliwość awansu,
  • Dofinansowanie z ZFŚS,
  • Biuro w centrum Warszawy, tuż przy metrze Świętokrzyska

 

W celu przystąpienia do rekrutacji należy złożyć:

  • Podanie skierowane do Dyrektora Instytutu
  • Curriculum Vitae

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie dokumentów, w terminie do dnia 15 listopada 2022 r. drogą elektroniczną na adres: [email protected],

Na podaniu należy dopisać:  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Art. 6 p. 1 a-b, art. 7 p. 1, art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – publikacja w Dz. Urz. UE nr PL L119/1 z dn. 04.05.2016, zwanego dalej „RODO”.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Utworzył
Albert Weikum
2022-11-08
Opublikował
Albert Weikum
2022-11-08
Modyfikacja
Daniel Maniszewski
2022-11-09
Odwiedzin: 324