Wydaje się że używasz starej wersji przeglądarki! Rekomendowane przeglądarki (lub w wersji wyższej): Internet Explorer 9 v.9 Mozila Firefox 8 v.8 Google Chrome 15 v.15
Informacje o cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce cookies"

Specjalista/Starszy specjalista ds. administracyjnych

2022-11-09

Instytut Ekonomiki i Gospodarki Żywnościowej – Państwowy Instytut Badawczy

ul. Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa

Poszukuje Kandydatów na stanowiska:

Specjalista/Starszy specjalista ds. administracyjnych

w pełnym wymiarze czasu pracy

 

Kandydaci przystępujący do rekrutacji powinni posiadać:

  • Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek Administracja Publiczna,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 5 lat,
  • Doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej,
  • Umiejętności komunikacji i współpracy,
  • Dobra znajomość przepisów kancelaryjnych i archiwizacyjnych,
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Biegła znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność pisania pism urzędowych
  • Podstawowa znajomość przepisów ustawy Pzp
  • Mile widziane prawo jazdy kat. B
  • Samodzielność, dokładność i staranność, umiejętność analitycznego spojrzenia na problem, komunikatywność, otwartość i dyspozycyjność.
 

Zakres obowiązków:

  • administracyjna obsługa jednostek organizacyjnych Instytutu,
  • wykonywanie czynności kancelaryjnych, związanych z obsługą korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym rejestracja w systemie elektronicznym oraz przekazywanie jej do odpowiednich jednostek organizacyjnych, obsługa skrzynki ePUAP,
  • opracowywanie dokumentacji do postępowań w zakresie zamówień centralnych oraz zamówień Działu Administracyjnego (w tym rozeznania rynku, zapytania ofertowe, postępowania o udzielenie zamówienia publicznego),
  • obsługa logistyczna spotkań, zebrań i konferencji organizowanych przez Kierownictwo Instytutu,
  • dbanie o gospodarcze zaopatrzenie materiałowo-techniczne w zakresie zaopatrzenia przeznaczonego dla więcej niż jednej komórki organizacyjnej oraz zaopatrzenia związanego z częściami (pomieszczeniami) wspólnymi nieruchomości Instytutu,
  • tworzenie projektów wewnętrznych regulaminów w celu ochrony i bezpieczeństwa mienia, dokumentów itp.,
  • organizowanie dostaw i usług związanych z prawidłowym funkcjonowaniem nieruchomości Instytutu,
  • ewidencja i koordynacja realizacji umów zawieranych z podmiotami zewnętrznymi, w tym kontrola realizacji przedmiotu umowy oraz rozliczanie faktur,
  • uczestnictwo w spisach inwentaryzacyjnych majątku instytutu oraz współpraca w tym zakresie z Działem Finansowo-Księgowym,
  • bieżące prowadzenie ewidencji majątku Instytutu,
  • organizowanie i rejestrowanie dyslokacji majątku Instytutu wewnątrz budynków,
  • przygotowywanie pism (m.in. do podmiotów publicznych, urzędów, firm), analiz, zestawień dla przełożonych.
 

Oferujemy:

  • Pracę na stanowisku dającym możliwość wykorzystania i rozwijania posiadanych umiejętności,
  • Możliwość awansu,
  • Przyjazną atmosferę i pracę w zespole,
  • Stabilne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego wyksztalcenia i doświadczenia plus dodatki zgodnie z regulaminem wynagrodzeń Instytutu,,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Dofinansowanie z ZFŚS,
  • Biuro w centrum Warszawy, tuż przy metrze Świętokrzyska
 

W celu przystąpienia do rekrutacji należy złożyć:

  • Podanie skierowane do Dyrektora Instytutu
  • Curriculum Vitae
 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie dokumentów, w terminie do dnia 25 listopada 2022 r. drogą elektroniczną na adres: [email protected],

Na podaniu należy dopisać:  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Art. 6 p. 1 a-b, art. 7 p. 1, art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – publikacja w Dz. Urz. UE nr PL L119/1 z dn. 04.05.2016, zwanego dalej „RODO”.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Utworzył
Daniel Maniszewski
2022-11-09
Opublikował
Daniel Maniszewski
2022-11-09
Modyfikacja
Albert Weikum
2023-01-31
Odwiedzin: 1175