Wydaje się że używasz starej wersji przeglądarki! Rekomendowane przeglądarki (lub w wersji wyższej): Internet Explorer 9 v.9 Mozila Firefox 8 v.8 Google Chrome 15 v.15
Informacje o cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce cookies"

Publikacje Programu Wieloletniego 2005-2009

Nr 20 Systemy zarządzania jakością w przedsiębiorstwach przemysłu spożywczego

Autorzy:
Grażyna Morkis
Rok publikacji
2005
Miejsce wydania:
Warszawa
Stron:
79
Oprawa:
B5, miekka
ISBN:
83-89666-33-2
ISSN:
DOI:
Objętość:
cena:
bezpłatna wersja elektroniczna

Opis:
Publikacja dostępna tylko w wersji elektronicznej. W przygotowaniu raportu wykorzystano następujące metody badań: badania ankietowe w firmach certyfikujących, badania ankietowe w około 25% przedsiębiorstw przemysłu spożywczego (małych, średnich i dużych), badania ankietowe w Państwowej Inspekcji Sanitarnej, badania ankietowe w Inspekcji Weterynaryjnej, ekspertyzy autorskie wybranych branż przemysłu spożywczego oraz informacje GUS. Raport składa się z dwóch zasadniczych części, poprzedzonych wstępem, a zakończonych podsumowaniem. Wstęp zawiera krótką prezentację rodzajów obligatoryjnych i nieobligatoryjnych systemów zarządzania jakością w przedsiębiorstwach przemysłu spożywczego. W rozdziale I przedstawiono stan wdrożenia i wdrażania obligatoryjnych systemów zarządzania jakością w polskich przedsiębiorstwach przemysłu spożywczego przed wejściem do Unii Europejskiej (przed 1 maja 2004 r.) oraz po roku integracji Polski z Unią (według stanu na 1 maja 2005 r.). Analizę zmian przedstawiono w ujęciu branżowym oraz w ujęciu strukturalnym ? podziale przedsiębiorstw ze względu na wielkość zatrudnienia (małe, średnie i duże przedsiębiorstwa). W rozdziale II przedstawiono stan wdrożenia i wdrażania nieobligatoryjnych systemów zarządzania jakością w polskich przedsiębiorstwach przemysłu spożywczego przed wejściem do Unii Europejskiej (przed 1 maja 2004 r.) oraz po roku integracji Polski z Unią (według stanu na 1 maja 2005 r.). Raport kończy podsumowanie wyników oceny stanu wdrożenia systemów zarządzania jakością w polskim przemyśle spożywczym w 2005 r.